ponedjeljak, 11. travnja 2011.

TJX Hacker Potraživanja SAD Ovlašteni svoje zločine

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TlGBK52_i1A/TJX-Hacker-Claims-US-Authorized-His-Crimes:
doperative piše "Osuđeni haker Albert Gonzalez je molba savezni sudac za izbaciti svoje ranije molbe kriv i podignite svoje rekordne 20-godišnju zatvorsku kaznu, na temelju tvrdnji da vlada ovlašteni svoje dugogodišnje zločin pijanka Iz članka:". Vlada je priznala da je Gonzalez bio ključ tajni doušnik tajne službe u vrijeme povrede. Sada, u 24. ožujak habeas corpus peticiju podnesena u US Okružni sud u Massachusettsu, tvrdi da je Gonzalez Tajna služba ga je ovlaštena za počinjenje zločina. "Ja još uvijek vjerujem da sam bio djeluju u ime Sjedinjenih Američkih Država tajne službe i da sam bio ovlašten i usmjereni kako bi se u njemu angažira sam počinio kao dio mog zadatka da se okupe inteligencije i potražiti međunarodnu cyber kriminalce", napisao je. " Sada znam i shvatiti da sam bio korišten kao žrtveni jarac za pokriće netko grešaka. '"

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar