nedjelja, 10. travnja 2011.

Sony Move.me baza podataka se koristi za stvaranje gesta-omogućen miš vozač (video)

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/10/sonys-move-me-database-used-to-create-gesture-enabled-mouse-dri/:
Osim ako ste u čudne promotivne maskota , video igre, ili mjerenje zemljine rotacije , PlayStation Premjesti vjerojatno nije uhvaćen vaše oči. Evo ideja: što ako bi mogao val je o za kontrolu računala? Ranije ovog tjedna, elektronika hobi Jakov Pennock koriste Move.me knjižnica C za izgradnju gesta kontrolom miša vozača, a mi smo dobili projekta tech demo nakon pauze. Watch kao Pennock pokreće Facebook crtajući "F", počinje s video samouvjeren "V" i zatvara nekoliko predmeta s brzo "X" gibanje preko vrijeđa prozora. Kontrola kretanja su učitan kroz kreator vlastite geste priznanja biblioteka, nazvana hyperglyph, koji tvrdi da može snimati pokrete sa 98 posto točnosti. Kao Move.me je trenutno zatvorena beta, Pennock drži izvorni kod u tajnosti, ali se nada da će na kraju staviti driver za korištenje kontrolu gesta se temelji Linux Media Center. Prilično uredan, ali ne sasvim dovoljno da se odbiti našu Kinect hack zavisti.

[Hvala, Robert]

Nastaviti čitanje Sony Move.me baza podataka se koristi za stvaranje gesta-omogućen miš vozač (video)

Sony Move.me baza podataka se koristi za stvaranje gesta-omogućen miš vozač (video) prvobitno pojavio na Engadget dana sub, 10. travanj 2011 09:51:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Jacob Pennock | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar