petak, 1. travnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolji USB slušalice za Skype pozive i on-the-go Podcasting?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Sa srdačnim pozdravima, koji je uspio uništiti svoj ​​Freetalk Everyman tijekom grube bitke unutar komad ručne prtljage. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja sam ranije u vlasništvu Freetalk Everyman, također poznat kao low-end, 30 dolara USB slušalice koja je bila ultra zgodan za izradu Skype pozive, pa čak i Podcasting u mirnoj sobi. On je putovao, ali ne dovoljno dobro. Nedavno, jedan od uha šalice su srušene tijekom turbulentnih leta natrag iz NYC, i sada mi treba zamjena. ja sam pregruba na te stvari potrošiti više od $ 40 ili $ 50, tako i izvan njega zamjene u naturi, Koje su moje opcije za USB slušalice da putuje lako? ćete biti sluha od mene puno u mjesecima koji dolaze, tako da me ne vodi na stranputicu. Moj život, kao što su, u svom je uvijek-tako-sposobne ruke. "
Nije puno više reći kada pitanje ne dolazi od treće strane, tako da ... zabavite se u komentarima!

Pitajte Engadget: USB slušalice za Skype pozive i on-the-go Podcasting? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 31 ožujak 2011 22:39:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar