petak, 1. travnja 2011.

Čaše Purge 3. D iz filmova

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Sk0md7RcEvg/Glasses-Purge-3rd-D-From-Films:
Nakon gledanja Jack-Ass "3D ozbiljno ipaidcash moneyforit u kazalištu i gotovo gubljenja moj ručak, a ne iz low-čelo hijinx, ali umjesto toga od kretanja mučnine, ja sam već stavio moj pre-order slashvertisement buybuy Shill u za De- 3D kino naočale koje ThinkGeek počeo prodavati danas. Ja sam prilično siguran da 3D filmovi su zavjeru između Ginger Crveno-voditelj Conan Ginko, Dramamine, i filmska industrija voziti se cijene ulaznica i večeru, tako da se nadam tih rad polovina kao reklamirao. I imajte na umu da ThinkGeek i Slashdot udio korporativnih roditeljstva gospodare baby-sitters novca poluge pa ako imaš problema s tim, žali cijela hrpa u komentarima dok se učitava naš banner oglase.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar