petak, 1. travnja 2011.

Caption Contest: Ruski prez je impresioniran ipad 2

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/01/caption-contest-russian-prez-is-impressed-by-ipad-2/:
U ne-sovjetske Rusije ... predsjednici imaju tendenciju da primi neke prilično swanky high-tech darove . Dmitrij Medvedev, vođa dobrih ljudi iz Rusije i jedan od rijetkih ljudi za uspješno rock denims s odijelo sako, je podario sa svježim novim ipad 2 i njegov izraz lica čini da sugeriše da je odmah ozračenih s eksplozijama magije, vilinski prah, i osmijeha na licima nevine djece iz cijelog svijeta. Mi smo samo se nadam da nije vidio bijedan kamera još, on je nešto tableta fotografije znalac .

Darren: "lookie tamo! Zašto mogu vidjeti Aljasku iz mog ipad 2!"
Joe: "Ne mogu vjerovati da sam igrati šah s Gary Kasparov!"
Jose: "čudo ako Barack također voli igrati rizika na njegov ipad. Ja"
Josh F.: "Vidi od? Mačka se govori, ali on je rekao" je "umjesto" imati! "
Don: "Kickin 'na prednjem sjedalu, sittin' na stražnjem sjedalu, moraš napraviti moj um gore, koji sjedište mogu uzeti?"
Tim ", to je već riječi s Drugovi instaliran! Look"
Vlad: "A ovo je za push obavijesti kada je gospodin Putin je uputa za mene, da?"
Richard Lawler: "10.000 aplikacije i to je još uvijek jeftinije od kupnje New Jersey Nets."
Myriam: "I tako ako sam slavinu ovdje, to otvara vrata za morski pas za vodu ... i ovdje su laserske kontrole EH. Cool,?"

Caption Contest: Ruski prez je impresioniran ipad 2 prvobitno pojavio na Engadget na pet, 1. travanj 2011 17:15:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink @ Dryab (Twitpic) | izvor newsru | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar