nedjelja, 27. ožujka 2011.

Weird Science izvlači sve nighter na studij, završava gluplji

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/tqp-ROS7vPU/weird-science-pulls-an-all-nighter-to-study-ends-up-dumber.ars:

Kada ste nisko na spavanje, to sve izgleda dobro: JA dobiti malo raskliman ako Im 'ne uzimajući dovoljne količine sna, ali vidio sam ljude koji su dobili malo vrtoglav umjesto. Ovo potonje reakcija je očito norma . Nakon što je nastup sna, putovanje MR pokazuje da subjekti imaju tendenciju da imaju preaktivan sustava nagrađivanja, što ih više skloni suditi emocionalne podražaje u ugodnih odnosu na kontrolnu skupinu. Opasnost ovdje je da svatko pokušava donijeti odluku nakon što je povlačenjem sve nighter će biti skloni da pod pretpostavkom da će sve raditi dobro.

"Na temelju ovog dokaza, ja bih se zabrinuti liječnik hitne soba koji je bio za 20 sati ravno donošenje racionalne odluke o moje zdravlje", rekao je radu autora. Ja također ne bi nužno povjerenje sna-lišen poduzeti važan ispit.

NFL obnove nasilno su traumatično: Ovo je prilično čudan studiji : okupiti sve izvještaje o nasilju u obitelji u vrijeme nogometne utakmice te ih korelira ne samo konačni rezultat, ali s Vegasu prevaga na igru. Cilj je bio vidjeti da li neočekivane gubitke, gubitke gdje oddsmakers očekuje win-bili su više vjerojatno da će biti povezana s post-igra nasilja. U usporedbi s dobiti ili očekivani gubitak, oni su bili. Prema autorima, stvari bile još gore, kada domaća momčad je još uvijek u playoff sukob ili je igrao jednu od svojih tradicionalnih rivala.

Neki od tih učinaka su prilično suptilno, a neke usporedbe su učinili protiv dana bez igre, tako da ja ne bi nužno očekivati ​​da će ih držati u veće studije. Ipak, uzrujani vs očekivanog gubitka usporedba čini prilično kruto.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar