ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Kako birate Windows laptop?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
jfruhlinger piše "Ja sam Mac tip. Kad naš 2004-ere Windows XP laptop, koji je služio prvenstveno moja supruga, umro već prošlog ljeta, dobio sam ja novi MacBook Pro i ona naslijedila moja još uvijek servicable 2008 MacBook. No, nakon o šest mjeseci, ona nije stečen koristi za to, i želi Windows stroj ne moram ideološki problem s ovim -. to bi se njezin kompjuter, a mi imamo malo novca stashed daleko za plaćanje . tome, ali pokušavate odabrati jedan od je moj posao, i ne mogu naći cijeli proces zbunjujuće Appleov proizvod diferencijacija je super u pobjede paradoks izbora -. imate nekoliko osnovnih modela, razlika između kojih je prilično očito, a vi može prilagoditi svakoj. svijeta Windowsa u svijet izgleda potpuno drugačije. Čak i kada sam naselili na dobavljač za Windows laptop (nešto što nisam učinio još), svaka izgleda kao da su zbunjujuće mnoštvo proizvodnih linija sa sličnim naočale. Često modeli da ćete naći u elektronici ili u uredu supply trgovinama, čini se da obećava u smislu oblik faktor su ekskluzivni za one trgovinama i ne može se naći online. Očito ljudi ne kretati ovom procesu, ali ja sam samo osjećaj iz moje dubine. Kako bi Slashdotters ići oko branje čvrste, osnovne laptop za surfanje webom i uređivanje dokumenta koji neće biti zastarjelo u dvije godine? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar