nedjelja, 2. listopada 2011.

Rokovi Facebook ne nema ...

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7g5fDl4W6vM/:
article_graphics_28

Napomena urednika: Facebook rokova su samo početak. U ovoj gost post, Jim Pitkow i Adrian Aoun nacrtajte ono rokovima mogao izgledati ako primjenjuju na sve. Auon je predsjednik Uprave stealth pokretanja Wavii , koji radi na podskup problema navedene u nastavku, a Pitkow je savjetnik.

Prošlog tjedna Facebook ušao u povijest. Nakon što je prikupljanje podataka o korisnicima za godine, Facebook okrenuo dizajner Nicholas Felton koji je odlučio da je vrijeme da se tim podacima na sljedeću razinu i zamišljati - i Timeline je rođen. Ali što o tome što se događa s ostatkom svijeta, a ne samo mojim prijateljima ... Zašto ne Facebooka su rokovi za to?

Mi ćemo odgovoriti na to u minutu, ali prvo, zašto to još važno? Iz istog razloga ste čitajući ovaj članak, ljudi vole da ostanu do datuma na širokom spektru informacija društvenih, tematska, lokalne, nacionalne, globalne i svi smo mržnje propustiti važan novu priču. Uz podatke tako lako dostupni osjećamo obvezu proces više informacija nego ikada prije. Facebook je pionirski način na koji smo dobili informacije o našim prijateljima, ali nažalost, alati za ostatak svijeta vijesti još nisu uhvaćeni.

Ali mi ne govori ništa vi ne znate. Milijardi dolara pitanje je što učiniti o tome? Vjerujemo da su informacije potrošnja danas je spremna za prevrat-tehnologija se razvija kako bi se slagala naše ponašanje. Pa kako će se to dogoditi transformacija?

Boreći se protiv informacije preopterećenje

Ono što je nekad jednostavne vježbe za skeniranje jedne ili dvije novine dan za zanimljivo naslove i članke je eskalirala u ponavljaju skenira tijekom dana više online izvora vijesti (Facebook hrane, tweets, RSS, online novine i blogove). A u mnogim slučajevima, različiti izvori samo ponavljaju istu priču iznova i iznova, što je očito obilje mogućnosti zabludu. Dakle, dok je više izbor je često bolje, evo to je jednostavno nas preopterećenja.

Na primjer, kada Kate Middleton u braku princa Williama, možete moglo pročitati tisuću članaka o tome. Čudnovato dovoljno, čitanje tradicionalne tiskanih medija je zapravo učinkovitiji od toga, jer priča se spominje samo jednom po papiru. U trenutnom stanju "preopterećenje", možete vidjeti isti članak tweeted, zajednički na Facebook, guraju u svoj ​​RSS feed, i sl. A u mnogim slučajevima izdavača zavoj na perverzni poticaj sensationalized naslove razlikovati svoje cookie-cutter sadržaj i pogon više klikova. To ga čini teško izbjeći pristranost i shvatiti što se zapravo događa, ili čak i znati ako ste alre

Nema komentara:

Objavi komentar