nedjelja, 2. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: kako iskoristiti post-Katarakta Ultraviolet vizija?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1Igs3li8Zr8/Ask-Slashdot-How-to-Exploit-Post-Cataract-Ultraviolet-Vision:
xmas2003 piše: "Nedavno sam imao operacije katarakte sa Crystalens implantata. Sa mojim oblačno žuti (UV-filtriranje) prirodna leća uklonjen, vidim svijet u novom svjetlu (više o tome u trenutku), kao da je sve svjetlije i boje su više . živ ... plus u fokusu Kao tipičan Slashdot čitatelja, bio sam kratkovidan od djetinjstva, tako da je prekrasno da ne moraju nositi naočale / kontakata za udaljenost Jedna zanimljiva neobičnost je da ja sada mogu vidjeti ultraljubičasto svjetlo -. čini da postoji nekoliko ljudi koji su osjetljivi fotoreceptora ispod 400nm u UV spektru sam učinio neke testiranja s crne svjetlosti i UV filter potvrditi, ali to bi više uvjerljiv testiranje kao što je korištenje monokromator -. itko u Boulder, Colorado području imaju pristup jednoj? i bilo kakve prijedloge od Slashdot čitatelja o tome kako mogu dodatno istražiti ovaj fenomen? Dok ja ne mogu vidjeti mrtvi ljudi, mislim imam "supersile" ... iako nisam siguran sredovječni stanovnik predgrađa tata bi don ljubičaste tajice i rta postati kriminala borac! "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar