nedjelja, 2. listopada 2011.

Idi naprijed i osvojiti

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PjtijsaV9Aw/:
by Scoble

Bilješka urednika: Gost autor Aron Levie je osnivač i izvršni direktor Box.net.

Stara tehnologija straže Silicijske doline ubrzano unhinging. Od stvarno stara okrenut osciliraju strategije i vođe , novo stari bućkanje kroz CEO jednako brzo kao i oni mrtvi-bazen proizvoda, fokusiranja cijele tvrtke na natječući se sa Zuckerberg, ili uzrokuje velike kupca zbunjenost kao što su pomak u budućnost , ili čak stariji-new, sadržaj s pivot ili dva prije nego prijateljski slijetanje u Google ili Facebook.

Uz ovaj prijelaz na nove stare i nove na staru, dolazi upadljivo rijetka prilika da izgrade sljedeći veliki tehnologija powerhouses. Današnja revolving krajolik tehnologija će korist onih s pristranost prema brzini, mijenjati i poremećaja.

U posljednjih nekoliko mjeseci sam, sam čuo od novih tvrtki koje stoje na radikalno transformirati kako smo u interakciji sa zdravstvenim, udarac otvorenom potrošnja televizije, te da obrazovanje mobitel. I osvježavajuće, i nije potrebno bilo modifikatori za opis tih startupima: ništa o "gledajući televiziju, dok tweeting", ili "olakšavanje zdravstvenih s lokalnim kuponima." Ne, ti imaju potencijal da se igra-mijenjanje usluge poduzetnicima koji su postavili oči na san.

Marc Andreessen nedavno iznio nevjerojatno uske argument zašto softver će ljepušan velik dio preuzeti svijet . Ili, da budemo precizniji, to jesti. Ali to će se dogoditi samo ako se radi o doista svijet mijenja tehnologije. Tehnologija koja nam pomaže da komuniciraju, spremite i poboljšati život, ili napraviti bolje odluke u naše tvrtke, brže.

Pokreće na poremetiti i demo prije nekoliko tjedana mi je dobio razmišljanja o tome čarobno fazi pokretanja životnog ciklusa: točka u zgradi proces u kojem sve i svašta je moguće. Imate još napraviti svoj prvi pivot, niste mogli odbijen više od par BO, i siguran sam da tim dinamičan je samo copacetic. Ah, dani slave.

Pa, prije nego što se puno dalje, evo nekoliko neželjenih sati sam mislio bih podijeliti nakon pet roller-coaster godina u dolini:

Provjerite jeste li stalno radite nešto što nije bilo moguće prije 3 godine

Samo tvrtkama vrijedi s početkom u ovoj industriji su one koje se nisu mogle postojati u nekom drugom razdoblju. A s brzinom promjena na internetu postizanje kozmička brzina, razdoblja mjere na četvrtine, a ne godina. Ako ne uzimanje prednost od nekih temeljno novo Enabler, ti si dvopek. Možda je prednost red veličine promjene u cijeni i dostupnosti infrastrukture zbog oblaka (Cloudera, DotCloud, Twilio), ili sada sveprisutni pristup moćna 'pametne' uređaji (Trg, Uber, kno, Airy Labs) , ili promjena u društvenom ponašanju kako na poslu i kod kuće (kukati, Jive, HealthTap) ili sva tri. Ideja je da se stalno dostizanje za rub što je moguće, širi granice onoga što se očekuje i okretanje roman u naviku. Ako to ne učinite, nećete stajati, nećete dobiti vlak, i ne će pobijediti. Kao što je Andy Grove bi ističu, ako ne stvara 10X poboljšanje u odnosu na dimenziju troškova, učinkovitost, odnosno koristi za potrošača,

Nema komentara:

Objavi komentar