nedjelja, 2. listopada 2011.

Chamath Palihapitiya Za Airbnb CEO: "Ako želite likvidnosti, ... učiniti ga dostupnim svima"

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/B2OI96DRjNA/:
chamath-palihapitiya-1

Ako osnivači uzeti novac sa stola u kasnijim venture rundi, a ako je tako pod kojim uvjetima? Izvanredna privatne e-mail Airbnb CEO Brian Chesky od investitora i bivši Facebook exec Chamath Palihapitiya koja je procurila da Kara Swisher na AllThingsD dovodi na to pitanje u oštar fokus ponovno. E se objavljivati ​​u nastavku, trebali biste ga pročitati u cijelosti je.

Palihapitiya ne uzeti problem toliko s osnivačima prikupljanja 21 milijuna dolara od 112 milijuna dolara krug za sebe, nego s načinom na koji su to učinili. "Moj osnovni princip na ove stvari je da ako želite likvidnosti, to je u redu, ali biste trebali učiniti ga dostupnim svima. Inače, nitko ne bi trebao dobiti ", piše on. Oni ga je uzeo kao ravno dividende koja je, napominje Palihapitiya ", omogućuje vam dečki da se novac iz poslovnih, a ne sami razrijediti."

Airbnb nije prvi vruće pokretanje uzeti novac od stola za vrijeme velike venture krug. Groupon iznutra slavno je 345 milijuna dolara od 950 milijuna dolara krug leđa u prosincu 2010, prije nego što je započeo dobivanje dlakav . I pol Twitter nedavno 800 milijuna dolara krugu otišao posebno za kupnju dionica iz zaposlenicima. Ali postoji razlika između toga kako Airbnb i Groupon osnivača nagrađeni sebe i kako je to Twitter. Twitter širenje novac ravnomjernije zaposlenicima i rano dioničara umjesto funneling gotovo sve da osnivači.

Nova vrsta investitora je korak u osigurati likvidnost osnivača, zaposlenika, dioničara i rano. S razvojem onoga što ja nazivam polukat rizičnog kapitala (DST-tipa ponude koje funkcioniraju kao most između kasnog bavi fazi rasta i IPO) postalo je sve uobičajeno za pokretanje osnivača i djelatnika u gotovini prije nego IPO ili stjecanja. Općenito to je dobra stvar jer nagrađuje one koji se rizik za izgradnju uspješne startups, ali ako nagrade ne širiti ravnopravno to može obiti. Palihapitiya upozorava: "Ako ste promatrati kao samotrgovanje i sjenovitim, to će samo ozlijediti vaše dugoročne perspektive." Pročitajte cijeli svoj e-mail ispod i vaganje sa svojim mislima u komentarima:

Od: Chamath Palihapitiya
Datum: Wed, 1. listopada 2011 11:16:05 -0700
Za: Brian Chesky
Subject: Airbnb financiranje ...
Brian,
Kopija Marc, Reid, moj posao tim

Hvala opet za davanje mene priliku da sudjeluju u svoj najnoviji financiranja. Imao sam priliku pregledati dokumente na duljini jučer i ja sam htjela da slijedite gore što su, sasvim iskreno, nikada nisam vidio posao kao što je ovaj više od ~ 60 investicija sam učinio, a ja sam prilično zabrinut.

Ja sam sve za dobivanje najbolje procjene možete, umanjuje razrjeđivanje i maksimiziranje kontrole. Napravili smo to briljantno na Facebook ... sve naše financings (osim našeg prvog $ $ $ od Peter Thiel) su učinili ne iz nužnosti, ali priliku. Kao takav, našim investitorima je gotovo nikakvu kontrolu i to je rezultiralo znatno bolji ishod. Kao što smo razgovarali, ja općenito ne vjerujem investitorima dodati mnogo priča o uspjehu i tako smanjuje njihov utjecaj

Nema komentara:

Objavi komentar