četvrtak, 8. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Najbolji programi učiti od?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-Ig33oPDkaA/Ask-Slashdot-Best-Programs-To-Learn-From:
Prvi put prihvatio podnositelja camServo piše: "Uzeo sam C + + klase u koledžu i sam igrao oko s nekim skriptnim jezicima. Saznali smo osnove kako napraviti C + + rade s malim programima, ali kad vidim veliki open source projekata, ja nikad ne znam gdje čak i početi pokušati shvatiti kako njihov broj djela. Ja sam zadivljen, ako bilo koji od vas prijedloge za neke lijepe open source projekata za pogledati da biste dobili ideju o tome kako programiranje djeluje u stvarnom svijetu, tako da mogu početi davati natrag na FOSS zajednici. " Gdje bi početi?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar