četvrtak, 8. rujna 2011.

Facebook Imitacija ne iskrenu oblik laskanja, kaže Twitter Mobile dizajner

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AJUuy0mTh1I/:
Screen Shot 2011-09-07 at 5.14.40 PM

Budući da je ovaj me podsjeća na ono vrijeme kada je Facebook predstavio da je logotip Facebook Mjesta je, nije šala, "4" u kvadrat , Im 'pravedan idući kopirati uvod kaznu da post:

Na desnoj je status i foto ažurirati sučelje za Facebook iOS app, ažuriran na verziju 3,5 jučer. S lijeve strane je IOS sučelje za tekuće lider u statusu ažuriranje prostor Twitter . Obavijest ništa zanimljivo?

Naravno ti reći, standardni mobilni status ažuriranja okvir nije točno UI opusa. Ali to je malo stvari, kao što su kako ljudi označavanje ikone su u točno istom mjestu na oba aplikacije, taj tvar. Također, to je ono stanje Facebook iPhone ažurirati sučelje izgledao prije 3,5 verzije.

Heh.

Očito nisam jedini koji vidi sličnost između dva, što su Twitter mobilni dizajner Bryan Haggerty je tweeted iz komparativne screencaps oba, s komentarima "Ozbiljno Facebook?" i "Dobro Facebook, dovoljno s laskanja."

Zanimljivo, Haggerty koriste za rad na mobilni tim na LinkedIn, što slučajno, je u jednom trenutku se na primanje kraj od tvrdnji da je kopiraju Facebook iPhone app sučelje.

Što ide okolo dolazi oko.


Tvrtka:
FACEBOOK
Web stranica:
http://facebook.com
Pokretanje Datum:
2004/01/02
Financiranje:
$ 2.34B

Facebook je najveći svjetski društvenoj mreži, s više od 500 milijuna korisnika. Facebook je osnovao Mark Zuckerberg u veljači 2004, u početku kao ekskluzivni mreža za Harvard studenata. To ...

Nema komentara:

Objavi komentar