subota, 17. rujna 2011.

Odlazim TechCrunch. Evo zašto.

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZTNRTxgEK3w/:
image008

Tako sada, manje od pet godina kasnije, možete ići na strmom brežuljku u Las Vegasu i pogledati Zapada, i sa pravom vrste oči, gotovo da možete vidjeti visoke vode mark-to mjesto gdje val konačno razbio i valjani natrag -. Huntera S. Thompsona, Strah i prezir u Las Vegasu

Ja ću dobiti pravo na točku: Ovo je moj zadnji post na TechCrunch. I to je moja ostavka pismo. Prvi Ostavka pismu koje sam ikada napisao, u stvari. Obično sam dobiti otkaz.

Za sve one koji su nakon nedavne TechCrunch drame , ovaj post neće doći koliko iznenađenje. Nešto više od tjedan dana sam napisao da je, osim Mike Arrington je dopušteno izabrati svog nasljednika kao urednik TechCrunch, neću više pisati za web stranice. Naravno, ovaj prošli ponedjeljak, izjavu iz AOL-a najavio je Erick Schönfeld kao novi urednik.

Puno izvan promatrača pretpostaviti da Schönfeld, koji je s TechCrunch od 2007 , bio je Mike izbor preuzeti. No, u interesu transparentnosti, važno je razjasniti što se uistinu dogodilo. Istina je, Erick je Arianna Huffington izbor, a ne TechCrunch je.

Ono što sam znao prošlog tjedna, ali mogu samo napisati sada, je da dok Heather, Mike i drugim visokim uredničkim djelatnici bili što stalak za stranice uredničke neovisnosti iz Huffington Post, Erick izrezati strana bave Huffington jamčiti mu vrh posao jednom Mike je otišao.

Ironija je u tome što su Erick ostao jak za samo nekoliko dana, on bi bi bio imenovan privremeni urednik u svakom slučaju, s Mikeom blagoslov. Mike i Heather su čak obzirom Erick za stalno mjesto, ali je imao problema oko njegova sposobnost da zadrži (u Fred Wilson riječi ) TechCrunch je " šepuriti ". Mike je osjetio da trenutni viši je i editor Sarah Lacy može biti bolji izbor: ona ima pravo osobnosti - i izvori - za posao i ona zapravo živi u Silicijskoj dolini (Erick je sa sjedištem u New Yorku). Nažalost ona je također daleko za četiri mjeseca, na porodiljni dopust.

Čudna stvar je da Erick znao sve na TechCrunch ga podupire, barem za privremeno ulogu. Pa ipak, kada je Arianna zove, on je odgovorio. Mike i ja govorio na vrijeme i on mi je dao svoje odvesti na posao: "u točki Erick počela pregovore s Arianna, umjesto da stoji čvrsto s ostatkom nas, on je postao ništa više da Arianna je ljubimac. Sve nade za neovisnost s njim u vodstvo postao izgubljen. " (Mike me zamolio da naši razgovori tajnosti dok se situacija riješi.)

Nije tri dana nakon njegovog imenovanja, Erick je svoj ​​prvi etika objavljivanja kao TC novi urednik - inzistirajući na tome da Mike nije igrao ni jedan dio u odabiru TechCrunch poremetiti finalista. Grubo rečeno, to nije istina - kao Mike morao pojasniti u komentarima ...

"Erick ... Budite oprezni što izjave u moje ime. I zapamtite da

Nema komentara:

Objavi komentar