subota, 17. rujna 2011.

Natrag na naš redovitih programa: posterous diže 5 milijuna dolara

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/RPDYoF2YcqI/:
Screen Shot 2011-09-16 at 4.19.04 PM

Hm, oh hej dečki, što je gore? Ništa puno više na mojoj strani, osim da ja stvarno bih Dijeta Koks. Također, ja sam čuo da usponu za dijeljenje fotografija cca rođena blogging platforma posterous je podizanje nešto novca. Tako da to je ono što je do ovdje u mom vratu TC HQ.

Žvakati na to, ako ste raspoloženi za neki stvarni tech vijesti, jednostavan blogging servis i tumblr natjecatelj je upravo podigao 5 milijuna dolara u seriji B prema više izvora. Sudjelovanje u krugu bit će Redpoint Ventures , pridošlica Jafco Ventures i postojeće anđela.

U ponedjeljak posterous obnovljenu svoj ​​cijeli proizvod i fokus oko posterous Spaces, što - na isti način kao i Google Krugovi - omogućuje korisnicima da izabrati kojima dijele određeni sadržaj s. Do sada je proizvod dobio mješoviti odgovor od korisnika.

Im 'pravedan idući pretpostaviti da posterous će se koristiti novac za povećanje svoje inženjerski tim, jer to je ono što ja obično pisati svakodnevno u tim stvarima. Ova nova financiranja dolazi uz još 5,14 milijuna dolara u sjeme, anđela i serije financiranje iz Y Combinator , SV Angel , Mala kapitala , Brian Pokorny i drugi, što tvrtke ukupnih sredstava do danas 10,14 milijuna dolara.

Mislim da sam samo mogao ići dobiti taj Dijeta Koks sada.


Tvrtka: posterous
Web stranica: posterous.com
Financiranje: $ 5.14M

Posterous izašao iz Y Combinator u ljeto 2008 kao inovativna tvrtka usmjerena na izradu blogging jednostavan - kao jednostavan kao i slanje e-mail - a sada ima više od 15 milijuna korisnika mjesečno. S lansiranjem posterous prostora, tvrtka donosi njegov zaštitni znak jednostavnosti kako bi pomogli ljudima dijeliti pametnije s intuitivnim kontrolama privatnost dijeliti selektivno na više platformi.

Nema komentara:

Objavi komentar