srijeda, 28. rujna 2011.

Microsoft Research slavi 20 godina ludog inovacija

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/28/microsoft-research-celebrates-20-years-of-crazy-innovation/:
Microsoft Research je osnovan davne 1991 kao način okretanja rezne oštrice koncepte u proizvode. Tijekom godina, podjela je iza nekih od najuzbudljivijih ideje koje su došli iz Redmond, od paperjast miševa na HIV / AIDS istraživanja. Odjel slavi 20. godišnjicu naglašavajući neke od svojih omiljenih projekata tijekom sljedeća četiri tjedna, tako da smo ga udarati kako bi bušiti s nekim od tipova. Provjerite naše popisa u nastavku.

Nastaviti čitanje Microsoft Research slavi 20 godina ludog inovacija

Microsoft Research slavi 20 godina ludog inovacija prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 28. rujna 2011 01:14:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Microsoft Research | Pošalji | Komentari

1 komentar:

  1. Zdravo ljudi.
    Moje ime je Baileys Kline.
    Želim podijeliti ovo svjedočanstvo s vama
    Testiran sam na HIV pozitivan s CD4 brojem od 90 i odvajam se sa bivšom i nisam bio u vezi 4 godine.
    Odlučio sam ostati samac i koncentrirati se na svoju karijeru i buduće rast, a onda je HIV došao zajedno 4godine, to je bio šok i udarac i bio je stavljen na lijekove odmah.
    Naučio sam da možemo razmišljati o tome zašto, kako i kada je već ovdje s nama pa sam ga prihvatio kao moj križ
    Jedan vjerni dan sam naišao na svjedočanstvo koje je objavila jedna Cynthia Adams kako je dr. muli Jonathan izliječio vojsku HIV-a u roku od mjesec dana od uzimanja njegove tradicionalne afričke biljne medicine.
    Nisam imao izbora, kontaktirao sam ga.
    Nakon primjene svoje biljni lijek za 14 dana odlučio sam provjeriti moj CD4 Count znati ako lijek radi
    Otkrio sam da je moj CD4 je 810
    Nastavio sam s drogom još 7 dana, što je 21 dan
    Ja sam sretna žena danas, jer ja mogu hrabro reći da sam HIV negativan
    Sve zahvaljujući dr. muli Jonathanu. Još uvijek postoji velika budućnost za sve zaražene. Molim te, nemoj umrijeti u tišini.
    Svjedočim danas jer sam mu obećao da ću to objaviti svijetu ako me može izliječiti od HIV-a.
    Obratite se dr. muli Jonathan sada na ovom e-mailu: mulijonathanherbal@gmail.com
    Poziv/WhatsApp: + 2349038544302
    Internetska stranica: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    OdgovoriIzbriši