srijeda, 14. rujna 2011.

GoInstant Je preglednika dijeljenje s Ne Preuzimanja

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mJw2HqL5iCM/:
Screen Shot 2011-09-13 at 2.47.54 PM

Inovativna tehnologija preglednik suradnji Idi Instant pokreće u privatnom beta danas na TechCrunch poremetiti, po prvi put omogućujući ljudima da surfati web jedni s drugima bez potrebe za preuzimanjem dodatnih plugin ili softvera.

Bilo da ste na Mac, PC, mobilni uređaj poput iOS, Android, BlackBerry ili bilo koju drugu web pregledavanja uređaja, Go Instant omogućuje korisnicima koji žele surađivati ​​jedni s drugima na zadanom URL udio link i pokrenuti ko-sesije pregledavanja.

Suosnivači Uhma i Jevon MacDonald su tehnologije branitelji MacDonald dolaze off ograničenje kao viši partner u Dachis Group i Uhma je bivši CTO društvene igre za pokretanje Lagano socijalne. Koristeći Node.js, Socket.io i Redis, činjenica da Go instant ne zahtijevaju preuzimanje ili bilo koji poseban softver je značajna.

Suosnivač Gavin Uhma mi govori da je predmet potrošača koristiti za aplikacije u softver kao uslugu, lako i automatsko ko-pregledavanje mogao biti vrlo koristan u društvu širokom prezentacije i korisničku podršku ", nego objašnjavajući svoj proizvod nekome, ti Prijavite se, prijava i vi im možete pokazati kako se to radi ", kaže Uhma.

Uhma smatra svojim konkurentima biti screensharing i alata za suradnju kao što su WebEx, join.me, pogled GoToMeeting ali smatra da ono što razlikuje GoInstant je da je izgrađena za web ne za PC, a njezino tehnologija radi brzo i na punoj razlučivosti web-stranici dizajn.

GoInstant planira zarada od punjenja tvrtke skup naknadu po korisniku mjesečno.

Tvrtka je upravo podigao veliki krug sjeme financiranja koji su također najavljuje danas na 1,7 milijuna dolara iz Freestyle kapitala, Baseline Ventures, Greylock Partneri, socijalna utjecati, Chamath Palihapitya, Ed Sim i Yuri Milner.

Q & A

MS: Mislim da je najveća stvar za vas je figuring out kako se ići na tržište strategija će raditi
: Mi smo smatrali da.

WC: Ja sam uzbuđen o tome, to je o identificiranju koji želi da ih koriste. Mrzim web ex.
: Svaki VC kaže istu stvar.

AC: Možete li govoriti o sučelju?

O: Mi stvarno ištanje to držati ovaj kao jednostavan kao što smo mogli.

JC: Jesam li u stanju blokirati tehnologije? Jeste li kanadski?

: Možete upravljati sa sjednice privatnost kontrole, itd. I da, ja sam Kanađanin.



Nema komentara:

Objavi komentar