srijeda, 3. kolovoza 2011.

Facebook želi svoje nerođeno dijete

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

Negdje u zadnjih tjedan dana, Facebook zrcaljeno prebaciti na omogućujući vam da dodate svoje nerođeno dijete na svoj ​​popis članova obitelji putem "očekuje: Dijete" opciju na Facebook profilima. Očigledno previše roditelji su stvaranje "ilegalne" lažni profili za još unhatched potomstvo - postavljanje svoje lažne bebe starosti do 13, umjesto negativnih god, minimalna Facebook dopušta. Također, ne možete tražiti bolje kupaca strategija od njih dobivanje zakačen, a oni su još uvijek u maternici!

Naravno, to je vrlo važna vijest izazvao potres internet, kao i potresa pogodio mainstream mediji CNN podijeljeni na zaslonu u četiri! polja (u nastavku), tako da četiri žene koje su stručnjaci na temu izjavljujući da ste trudni mogli razgovarati o tome da li društvene mreže otišli predaleko. međuvremenu Americi tehnički borbe dvaju ratova.

No, možda trudna mama kao brigu o ovoj stvari, i stvari? Mislim kako bi ja znam? Moja maternica je trenutno kao pust kao pjesma TS Elliot. Nadajući se da će baciti svjetlo na tu temu, pitao sam stanovnik TechCrunch trudnoće predstavnik Sarah Lacy što misli o Facebook promjena ", ne bih mogao briga o tome. Svatko tko na daljinu je blizu mene već zna da sam trudna. "

Taj konj je već napustio štalu, doista.



Nema komentara:

Objavi komentar