nedjelja, 17. srpnja 2011.

Zašto TV Tvrtke ne me briga o originalnim online video

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Napomena urednika: Sljedeći gost post je napisao Ashkan Karbasfrooshan, osnivač i predsjednik Uprave WatchMojo .

Uspon i širenje kabela rastao ukupno pita za televiziju, ostavljajući mreže s većim poduzećima, čak i ako njihov udio u kolača smanjio.

Dok mreže za kabel pomak bio evolucijski, televizija za web tranzicije je revolucionarna. Ipak, TV klasičnih medija Tvrtke (TMCs) su kladiti da je web samo još jedan distribucijski utičnicu koja dodaje doći i potencijalni prihod svoju imovinu i da će rasti njihov posao, kada se prašina slegne.

Hoće li ili ne da strategija isplati ostaje da se vidi. Uostalom, web je glazba posao učinkovitije, no industrija smanjen u smislu prihoda i dobiti. U svakom slučaju, dok su TMCs koketirao s napravio-za-web programiranje (ono što ja nazivam "Premium sadržaj"), oni su uvijek gravitirali natrag na napravio-za-televizijski i kazališni sadržaj (ono što ja nazivam "Super premium sadržaja") .

Na primjer, Viacom uložena u Vice je VBS.tv natrag u 2007 , ali od tada su zajedno uložili u EPIX zajedno s MGM i Lionsgate. Lionsgate sam uložio 21,4 milijuna dolara u Break Media za 42%, uz mogućnost da se kupi ostatak za 58 milijuna dolara. Ako je on-line video je kao nevjerojatna kao potisnik kažu, ne bi Lionsgate je već iskoristila svoju opciju? Break Media zapravo je izvršen dosta dobro i lijepo isklesan niša za sebe u muškoj online video kategoriji, ali za TMCs, brojevi su nematerijalni.

Prilika u video sadržaja za startups koji razumiju tkanine na web

Doista, velika većina premium sadržaja je izradio novih medija startupima. Pogreška neke od tih su napravili bio je izgraditi Traditonal medije tvrtke na vrhu Interneta, nešto što je obična ludilo i recept za polomljen ega i izgubiti milijune. Zrela Zabava izgorjelo preko 40 milijuna dolara te je uz potporu i BO (Rho Ventures i Columbia kapitala) i TMCs (Hearst televizije i Time Warner). Podizanje 25 dolara-50M za izgradnju online poslovanje je sadržaj loš strategije, pri čemu bolje od vas "izvršiti" najgori od vas će biti.

U stvari, dok je ovaj revolucionarni pomak predstavlja priliku za neke startupima, svatko tko je iznenađen TMCs 'nevoljkost da se usredotočite na premium sadržaja, ili je se delusional ili neiskren: nema apsolutno nula ekonomski poticaj ili obrazloženje za TMCs eksperimentirati, a kamoli ulagati teško, u premium sadržaja. Doduše, ovo je Inovator dilema u svom najboljem izdanju, ali to je jedna stvar na pitanje TMCs za oklijevaju staviti svoje offline programiranje online potjerati novčana jedinica, to je još da se zapravo pitaju zašto ne ulažu u napravio-za-web programiranje koje ima nula postojeće franšize i vlak. Zašto gnjaviti?

Put do potaknuti ih, dečki

Od svih tvrtki koje su dobili sredstva ili ulaganja u premium sadržaja , samo nekoliko imale izlaza:

  • LX.tv je preuzeo NBC Universal, a sada služi kao ruka stvaranje sadržaja za taksiji i lokalnim podružnice u NY i LA;
  • Wallstrip kupio je Državni zavod za statistiku i bitno isključiti. Um vas, Državni zavod za statistiku nije Wallstrip poslovne kupnji (TheStreet bi

Nema komentara:

Objavi komentar