nedjelja, 17. srpnja 2011.

Redpoint Ventures: Making Money starinski način

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jVoJz2_hr2U/:

Prošli tjedan smo prekinula je vijest o impresivnom, ali-ne-jawdropping 200 milijuna dolara stjecanje Cloud.com strane Citrix i zvjezdane godine vraća da Redpoint Ventures ima. Ono što čini Redpoint rekord tako jedinstveni da je tvrtka ima dobru godinu, unatoč činjenici da oni nisu u jednoj od velikih pet: Zynga, Facebook, LinkedIn, Twitter, 0r Groupon. Hell, učinimo to veliki šest i baciti u Pandoru od IPO-a su toliko buke.

Venture svijet nikad nije bio više polarizirano između imati i-ne tvrtke. Tu je razgovor koji Accel sjedi na fond koji će imati najveći vraća industrija je ikad vidio, zahvaljujući ponajviše na Facebook. U međuvremenu, Greylock mora sjediti na jednom od, ako ne - najbolji fond u svojoj povijesti među ranim udjele u LinkedIn, lijepo cijene udjela u Facebook i Pandora i kasnoj fazi ulaganja u Groupon. Naravno, niti jedan pojedinac u pothvat poslovne svibanj biti u boljoj poziciji da uživate 2011 od Reid Hoffman: On je osnivač i najveći dioničar u LinkedIn, prvi novac u Zynga, partner u Greylock i anđela investitora u Facebook.

U međuvremenu, tu su i deseci venture poduzeća na drugoj strani ove podjele, koji su ostajali bez posla. Kao dijete zaglavi trenirao violinu, dok je on promatra njegovi susjedi igraju nogomet u dvorištu, te tvrtke mogu samo gledati na kao što smo beskrajno raspravu da li je mjehur ili ne. To sigurno ne osjeća kao da ih 1999. 1999 je vrijeme da svatko sa uvjerljivo razlog da sebe nazivaju venture kapitalist može podići novac. Te tvrtke-a tu su i mnoge od njih, se bore za podizanje još dime.

Moje mišljenje je najbolje postoje desetine njih, ali bi moglo biti više. Umirući venture tvrtki poput Walking Dead. Oni mogu imati godina nevjerojatnih okolo s udjelima u još uvijek aktivni portfelj društava, nadajući se još uvijek drži srećka koji bi im mogao vratiti u igru. Ako ne, oni samo polako vjetar dolje.

Dio razloga za takav industrija isključite je polaritet vraća. Potrošača Web tvrtke koje su ovog ciklusa pobjednici su neke od najvećih koje je svijet ikada vidio, zahvaljujući širenju i zrelosti web, i činjenicu da je većina njih čekala tako dugo tražiti izlaz. No, s druge veliki trend je značajka / app tvrtka zrcaljenje za manje od 100 milijuna dolara. To je dobro dokumentirano da male i srednje tvrtke kapa više ne mogu izaći u javnost, a onih nekoliko sto-milijuna-dolara stjecanja pojedinačno i parovi, kao i kolege Cloud.com Redpoint izlaz Clearwell-su teško doći.

Sve to je ono što čini Redpoint je osvojio 2011, kao nada znak da postoji još nešto između dvije krajnosti. Tvrtka je pronašao više izlazi im pružaju vraća 10x ili više, bez uloga u velikim Web 2,0 imena. Oni su to učinili kroz manje seksi Internet tvrtke kao što su Domaći Gosti, međunarodne izlazi kao Qihoo, a neke čvrste parovima i triples u poduzeću poslovanju. Redpoint nije računao na lucking u veliki rezultat, tvrtka je napravio dobro obrazloženi ulaganja u razumnim cijenama i iskopali svoje sreće.

Ja uhvaćen s Redpoint najnoviji partner Satish Dharmaraj na video prošlog tjedna razgovarati malo više o firme vožnji. On se pridružio tvrtka prije dvije godine nakon što je zvjezdani zapis kao poduzetnik, a Cloud.com je bio njegov prvi posao. Razgovarali smo o tome kako Redpoint je zarađivati ​​novac, a mi smo razgovarali o tome što je bilo za Dharmaraj da se na drugoj strani stola.

Nema komentara:

Objavi komentar