nedjelja, 17. srpnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolje dumbphone na tržištu?

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/07/16/ask-engadget-best-dumbphone-on-the-market/:
Znamo da ste je dobio pitanja i ako ste dovoljno hrabar da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan Pitajte Engadget upit dolazi nam iz Jibben, koji nije točno hip sa granatiranja iz svakog mjeseca za kata podataka planu. Ako ste u potrazi za poslati upit za vlastite, kap nam liniju na pitajte [at] Engadget [dawt] com.

"Moje nadogradnju na AT & T je na pomolu, a ja samo želim novi mobitel ako je to nešto što se može najbolje moj Samsung Impression. Vi dečki govore puno o smartphone i kao takav, ali ja jednostavno nemaju dovoljno novca na ljuljački podatkovni plan. želim da moja telefon imati punu tipkovnicu i zaslon osjetljiv na dodir. Pa što biste preporučili za dumbphone? "

Čovjek, jednostavnije dana. Znamo da ovaj čovjek nije jedini koji žele ostati povezani s njihovim e-mail u pokretu, tako što je krajolik izgleda kao ovih dana? A je li doista razloga za štap s AT & T, ako nemate smartphone na umu?

Pitajte Engadget:? Najbolje dumbphone na tržištu prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 16. srpanj 2011 22:19:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar