srijeda, 6. srpnja 2011.

Xbox Live Indie Games borbe za profitabilnost

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:
Članak na odvojenim Thumbs blog ispituje Xbox Live Indie Games ekonomije, utvrdivši da programeri imaju problema što dovoljno novca kako bi opravdali nastavak rada s platforme. Citiram: ". Ako želite objaviti igru ​​konzole za video, nema lakša od Xbox Live Indie Games program, ali dok je relativno lako dobiti svoju igru ​​na servis, to je teško da biste dobili Internet primijetio Postoji puno junk. na XBLIG, toliko da je skupina programera povezan zajedno na kraju prošle godine za promicanje kvalitete naslova indie. Bilo je priče o uspjehu, poput nedavno izdanog FortressCraft, koji je uspio prodati 16.000 jedinica na dan release-a oni nisu baš uobičajene. Dakle, s gotovo bez promocije, a prosječna zarada od samo 3.800 dolara po naslov, zašto programeri i dalje stvarati igre za platformu? ... gotovo sve programere smo razgovarali smo s obzirom na kreće od . platforme sve, ali čini se da pregled svoje iskustvo kao vrijedne, koji na kraju je dio točke XBLIG: to je mjesto gdje gotovo svatko može napraviti igru ​​koja se može igrati na konzoli devs samo treba znati što su. si uzimajući u. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar