Članak na odvojenim Thumbs blog ispituje Xbox Live Indie Games ekonomije, utvrdivši da programeri imaju problema što dovoljno novca kako bi opravdali nastavak rada s platforme. Citiram: ". Ako želite objaviti igru konzole za video, nema lakša od Xbox Live Indie Games program, ali dok je relativno lako dobiti svoju igru na servis, to je teško da biste dobili Internet primijetio Postoji puno junk. na XBLIG, toliko da je skupina programera povezan zajedno na kraju prošle godine za promicanje kvalitete naslova indie. Bilo je priče o uspjehu, poput nedavno izdanog FortressCraft, koji je uspio prodati 16.000 jedinica na dan release-a oni nisu baš uobičajene. Dakle, s gotovo bez promocije, a prosječna zarada od samo 3.800 dolara po naslov, zašto programeri i dalje stvarati igre za platformu? ... gotovo sve programere smo razgovarali smo s obzirom na kreće od . platforme sve, ali čini se da pregled svoje iskustvo kao vrijedne, koji na kraju je dio točke XBLIG: to je mjesto gdje gotovo svatko može napraviti igru koja se može igrati na konzoli devs samo treba znati što su. si uzimajući u. "
Pročitajte više ove priče na Slashdot.
Nema komentara:
Objavi komentar