nedjelja, 3. srpnja 2011.

Moć Izvucite

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Bilješka urednika: Ovaj post je napisao Alex Rampell , predsjednik Uprave TrialPay . Rampell je redoviti suradnik na TechCrunch - vidi svoje prethodne postove gost ovdje.

Ono što e-mail, Facebook i Google tako vrijedne? Odgovor: Posjet ih uglavnom sam od sebe, bez obzira na sinapsi da vatra u mozgu koji vas provjerite e-poštu, Facebook hrane, ili se odlučite za istraživanje nešto na Googleu. Drugim riječima, ljudi povući sadržaj sebe, umjesto da taj sadržaj se guraju - ili foisted - na njih.

Najbolji način gledanja na potrošača web aplikacija je kao kompleks stog "vuče" i "gura." Da ovim uvjetima treba brkati s ranije generacije push : "pull" je neželjene djelovanje potrošača, dok " guranje "je zahtjev od strane prodavatelja / proizvođača. Potrošača u konačnici "vuče" iz mobilnog telefona ili računala. Sve ostalo je "gurnula" na potrošača, putem oglasa, e-mailova ili drugih marketinških napora od tvrtki željan da biste dobili posao i prometa.

Najveći trik koji Facebook ikada "izvukao" je sama transformaciji iz pritiskom platforme (ovisno o e-mail boriti korisnicima natrag) u de facto povući platformi. Facebook touts da je 50% + svojih korisnika prijavu svaki dan, i moje mišljenje je da velika većina to bez upita. Push je još uvijek vrijedna, nego jednostavno nadopunjuje veliki povući koji je razvio Facebook.

Zašto je toliko bitno Povucite za web tvrtke? Presijecaju snaga ljudske psihologije i ekonomije.

Prvo, psihologije: razmislite o tome kako većina ljudi mrze se "prodaje" na. "Biti prodao" je oblik push. Potrošači se stotine neželjene nudi i e-mailove guraju da ih svaki tjedan. Oni su saznali da podešavanje ove pozive van, pogotovo ako nisu u kupnji razmišljanje. Relevantnost je funkcija ponude-potrošača fit paramaterized po vremenu.

Drugo, ekonomije: povući platforma ne treba trošiti nikakav novac doći do steći ili kupaca; pritiskom platformi radi. Facebook marketing potrošiti po korisniku mora biti najniža bilo koje tvrtke poznat čovjek. Odobren, Facebook je u sebi virusnih i natovaren sa mrežom učinak, ali sam od sebe povući fenomen je ključno za Facebook dominaciju.

Vrijednost povući ne samo za potrošača poduzeća. Bilo Business-to-business tvrtka zna vrijednost "zahtjev generacije": katalizira "pull" od strane kupaca. Najbrži i najjeftiniji prodajne cikluse početi s povlačite potencijalni kupac.

Za sve web tvrtke, njegovanje Povucite je neophodno za stvaranje vrijednosti i angažman. Ne postoji nedostatak velikih aplikacija i nevjerojatna tehnologija koje stagnirati zbog nedostatka povući. No, najveći gospodarski uspjeh da je "pull" platforma postati mehanizam kojim "push" tvrtke moraju angažirati s publikom, plaćanje handsomely na učiniti. Ovo očekivanje je razlog zašto tvrtka kao što su Twitter može biti cijenjena u milijardama s minimalnim prihodima.

Ovdje su neke načine razmišljanja o poticanju izvući:

Plan Oko Događanja

Groupon Sada je Groupon pokušaj dodati Povucite svoje tradicionalno Push usluga. Želim jesti, gdje idem? Groupon. Svaki čovjek ima želju prirodnu tendenciju povući. Budući da je "prvi responder" za ljudska želja je nevjerojatno vrijedna.

Nađi Offline Analogije

Većina oblika povući stane unaprijed društveni obrazac, po komentar na "ljudskih želja" iznad. Prije nego Google, ljudi su se telefonski imenici (sam od sebe) kako bi pronašli usluge. Prije e-mail, ljudi bi provjerili svoje poštanske spremniku, obično u određenom trenutku (nakon Mai

Nema komentara:

Objavi komentar