nedjelja, 3. srpnja 2011.

Kada Google Krugovi Collide

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:

Bilješka urednika: Gost književnik Stjenovita Agrawal blogova na redizajn i Tweets @ rakeshlobster .

Volim stvoriti. Možete pronaći sadržaj sam stvorio na moj vlastiti blogove , TechCrunch , Facebook, Twitter , Flickr , Quora , EveryTrail , imenjak , Yelp , u obliku ukrasne posude , YouTube , disqus , zapaliti i FlyerTalk . Ja stvoriti više sadržaja nego velika većina korisnika Interneta.

Sam aktivno razmišljati o tome kako da biste stvorili sadržaj i pravo publike za to. Kad sam planinarenje, ja se slike trailheads, vilice i druge stvari koje vizualno nezanimljiv. Također sam nositi GPS sa mnom tako da može točno zemljopisno svaku sliku . Ja to učiniti, jer je to vrijedno EveryTrail korisnika u određivanju kako pješačiti stazi. Kad sam uploadati slike s pješačiti na Facebook, te točku slike nisu uključeni. Da, Ja sam Dork .

S obzirom na razinu kontrole koje Google + nudi, ja bi trebao biti oduševljen s ovom velikom novi alat. Ali ja nisam.

To rješava krivo problema, posebno s Google krugovi , značajke Google + koji omogućuje jednostavno dijeljenje različite stvari s različitim skupinama ljudi. I to ne čini ništa da riješi najveći problem s društvenim mrežama danas: povećanje omjer signala i šuma.

Postizanje pravu publiku

Google je apsolutno u pravu kada kaže da postoji više krugova u životima ljudi. Postoje sigurno mnogi u moje. Način sam to riješiti do sada je samo koristiti različite društvene mreže za različite društvene krugove. Ja sam oprezan o tome tko sam prihvatiti u različite skupine. Na primjer:

  • Facebook. Općenito sam da ste susreli su se u osobi i da će razmotriti prijatelja u široku definiciju riječi. To uključuje slučajnih prijatelja, suradnika prošlosti i sadašnjosti, kolege, prijatelji-u-prijatelja. Ne prihvaćam zahtjeve prijatelja od stranaca ili ljudi koje sam upoznao samo jednom na jednoj konferenciji.
  • Twitter. Očito svatko je dobrodošao da me slijedite. Ja ću slijediti ljude koji sudjeluju u temama mi je stalo.
  • četverokut. Ja ograničenje u obliku ukrasne posude prijatelja ljudi na koje sam upoznao i ja sam vjerojatno da će potrošiti svoje vrijeme. Od mojih prijatelja na Facebooku, koji su također u obliku ukrasne posude, ja sam samo u obliku ukrasne posude prijatelja s pola od njih.
  • LinkedIn. Sve o potrazi za poslom, poslovni razvoj i zapošljavanje ljudi. Prihvaćam LinkedIn zahtjeve od ljudi sam radio s, partnerskih tvrtki, ljudima koje susrećem na konferencijama, itd.

To odvajanje također čini mnogo lakše za mene da bi se osiguralo da se sadržaj ne bi dijeliti sa INA

Nema komentara:

Objavi komentar