subota, 2. srpnja 2011.

Je Groupon loše za male tvrtke?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:

Napomena urednika: Sljedeći post je odgovor na naš gost serija koje kritički pogled na dnevnoj bavi industriji. To je napisao Vinicius Vacanti , predsjednik Uprave Yipit , dnevni posao skupiti da prikuplja ponude od više od 300 dnevno posao sučelja.

Ako ste gledati noći vijesti, te će pretpostaviti da je ubojstvo na svaki blok, a ako ste bili čitanje TechCrunch nedavno, ti bi se pretpostaviti Groupon je ubojstvo mala poduzeća u svakom gradu.

S obzirom na stotine tisuća trgovaca koji su pokrenuti svakodnevno bavi u posljednjih godinu dana, neizbježno je da će nekoliko imali loših iskustava. Međutim, za pretpostaviti da nekolicina od tih anegdota u potpunosti predstavljaju trgovaca iskustva s dnevnim bavi se nedovoljno i neodgovorno.

Niz gostiju blogu po Rocky Agrawal kritizirati dnevne ponude, savjetovanje malih poduzetnika da ostanu daleko temelji se na primjerima u kojima se bavi ne okrenuti profit za tvrtke. Dok Rocky-a postovi su sigurno dobronamjerni, svoje dokaze u velikoj mjeri temelji na nekoliko anegdota i osnovni nesporazum dnevnog posla ekonomije.

Kao što smo detaljno Yipit je Daily Deal industrije R eport temelji se na više od 100.000 prošlosti ponude, 43% ponuda svibnja uključeni trgovci trčanje posao za barem njihov drugi put. Može li toliko trgovci se sumanutim? Jasno je da neki trgovci su ga shvatili.

Dok sam ja razumijem i pljeskati Rocky motivacija za zaštitu malih tvrtki, može te tvrtke doista priuštiti da se ignorira marketinški kanal koji se može isporučiti stotine, ako ne i tisuće novih kupaca u cijenu po konverziji model? Ne samo da su većina malih poduzeća bore, svoje standardne marketinške kanale žute stranice i novine postaju sve manje i manje učinkovite.

Umjesto priča malih poduzeća kako bi se izbjegle dnevne ponude, o tome kako pokušava shvatiti zašto su neke male tvrtke imaju uspjeha?

Uz to razumijevanje, onda bismo mogli školovati drugih malih poduzeća kako bi mogli biti u stanju ponoviti taj uspjeh sebe.

To je igra brojeva

Kao i većina marketinških mogućnosti, svakodnevno bavi se svodi na brojeve. Dobra vijest je da je većina ključnih varijabli koje utječu na uspjeh dnevnih posla iskustvo može biti optimiziran za male poduzetnike putem svakodnevno bave strukturom i izvršenje.

Moj co-osnivač, Jim Moran , napisao post na ekonomiji svakodnevno bave , uključujući kalkulator. Iako je ovaj kalkulator peče u puno pretpostavki, to je početak zgodan alat za male poduzetnike.

Dvije najvažnije varijable koje mala poduzeća mogu optimizirati su:

Prestar: Ovaj podatak pokazuje koliko je više prihoda kupca stvara za poslovanje od vrijednosti kupona. Veći prestar, bolje za mala poduzeća. Postoje mnoge stvari koje male tvrtke mogu učiniti da se poveća prestar, uključujući:

  • Strateški Cijena ponude. Ako radite restoran i prosječna po osobi zakon je $ 30, dati $ 15 za $ 30 certifikata. Osoba je vjerojatno da

Nema komentara:

Objavi komentar