subota, 2. srpnja 2011.

E-commerce: Beyond Metrics

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/blFJN0Y6n_g/:

Gautum Gupta je suradnik u General Partners Catalyst, gdje se usredotočuje na financijske usluge, IT, korisničkih usluga i novih medija. Možete pratiti ga @ gRamblings .

Za sve uzbuđenje oko trgovine ovih dana, bilo je samo nekoliko stvarno velike promjene u posljednjih 100 godina. Sears pionir mail-poredak katalog, lanci poput Walmart konsolidirane velika kutija u maloprodaji, i Amazon donio inventara online. Nakon više od 10 godina rasta, e-trgovina samo račune za oko 8% ukupne trgovine u SAD-u. Jasno, mi smo dug put da ide u trgovinu kreće više online. Vjerujem sljedeća evolucija u e-trgovini-ono što neki nazivaju "socijalna trgovina", koristit će kupcima identiteta i podataka kako bi se bolje prilagodili i služe kupcima i izvan onoga što je učinio Amazon do danas.

Commerce, i offline i online, povijesno je uglavnom anonimni i bezličan. Offline, kupci hoda u trgovinama, pogledajte isti robe, dočekuje radnika koji ih ne prepoznaju, i sve su dužni istim uvjetima i uvjetima na poleđini svake kupnje primitka. Online, olovke i papira od starog pošte reda katalog zamijenjeni su padajućim izbornicima i okvira za pretraživanje. Amazon i na drugim mjestima pojavila kako bi pružiti klijentima s bilo da su u potrazi za po niskim cijenama. Kao što je razoran kao i on-line katalog je, uspjeh ovih online trgovinama se mjeri po tri i četiri slova kratice: ". cijena kupaca" LTV "životne vrijednosti" i Coca

Međutim, shopping iskustvo se ne može sažeti isključivo mjerenja. Kada kupac uđe u robna isprobati nove cipele, ona može osjetiti oklijevanje ne znajući da li će se podudaraju s njom ormar. Ili, ona je sretnim slučajem možda mjesto par peta iz kuta njezina oka, ali se osjeća frustriran da bi saznali da par nije ono što je očekivala, a ne u njezinu točnu veličinu, ili posao jednostavno nije dovoljno dobar. Ove vrste trgovačkih prepreka, psihička raspoloženja od kupnje namjeri da oklijevanja i frustracija materije više od metrike mogu opisati. Sljedeća evolucija u e-trgovini će izbjeći ove zapreke znajući ovaj kupca identiteta i utjecati podataka ona u javnost (eksplicitno i implicitno postavke) da biste stvorili više osobni shopping iskustvo za nju.

Znajući njezin identitet nije ograničena na kupca ime ili osnovne demografske podatke, ali bi mogao također uključuju svoje obitelji i prijatelja kupnje povijesti, kupca voli, stil, brand preferencije, i utjecaja. U maloprodaji kontekstu, njezin identitet omogućuje prodavaču izgraditi odnos s potrošača. Kada je prvi prodao Sears satova putem pošte, za izgradnju povjerenja s potrošačima su obećali klijentima da svaki sat prodao bi biti točne za najmanje šest godina nakon kupnje ili drugo, što bi to popraviti besplatno. Baš kao Sears učinio krajem 19. stoljeća, najbolji online trgovac na malo danas čine obećava da će nas: oni obećanje pokazati i pomoći nam otkriti robu ćemo ljubav (personalizacija), oni obećavaju da nam pomogne odlučiti što kupiti (alati), i oni obećanje da ćemo biti oduševljeni cijeli doživljaj, čak i nakon što smo kupiti (usluga).

Fizička trgovaca rade pod prisilom konačnih polica prostora i mora se nadam uhvatiti zauzet potrošača oka. U digitalnom svijetu, s beskrajnim izbora, uistinu uspješne tvrtke će nadmašiti na pomaganje potrošačima peraje

Nema komentara:

Objavi komentar