subota, 2. srpnja 2011.

ARM čipovima za suparnika PS3, Xbox 360 u 18 mjeseci?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FerK9S_IF3E/arm-chips-to-rival-ps3-xbox-360-in-18-months.ars:

ARM je premlaćivanje performanse bubanj opet, ovaj put reći Inquirer da novi GPU Mali dizajn treba izaći u 18 mjeseci, učinit će svoje čipove jednake aktualnih-gen igraće konzole poput Xbox 360 i PlayStation 3. Tu se može malo sumnje da ARM-temeljen koji se kreće čip će nadmašiti ove dvije konzole u pixel-guranje kapacitet (mjereno različito) u nekom trenutku u budućnosti, ali smo čuli ovu vrstu razgovora o Malom prije.

Neki Googling okreće se 2009 i 2010 kao godina kada je Mali je trebao donijeti Xbox 360-razini grafike na mobitele, a mi smo sigurni da ako smo išli prošlosti prvoj stranici rezultata pretraživanja bismo mogli naći još mnogo toga.

No, bez obzira na ARM je rekao u prošlosti, to nije stvarno protežu zamisliti to događa u otprilike 18-mjesečnog vremenskog okvira. Za referencu, u 2010 ISSCC, Microsoft pokazao SoC da ovlasti najnoviju verziju Xbox 360, kombinirani čip koji stavlja CPU i GPU na konzoli na istom 45nm umrijeti i satovi na samo 372 milijuna tranzistora. To je malo više od 100 milijuna tranzistora više od Nvidia 40nm mobilni čip Tegra 2 od te iste godine. Tako da, s obzirom proces smanjiti na 28nm ili otprilike, čini se sasvim moguće da ARM će u najmanju ruku biti u mogućnosti omot koliko hardvera kao i Xbox 360 ne u aplikacijski procesor.

Toliko za ARM-a Mali potraživanja. Mnogo zanimljivo pitanje je, što će Nvidia imati u ovom trenutku?

Tvrtke nadolazeće Kal-El dijelom je zbog out u drugoj polovici ove godine, i to bi mogla donijeti nešto približava konzola na razini performansi tablets i drugim prijenosnim. I 18 mjeseci od sada, možemo početi vidjeti nešto iz Projekta Denveru, koji je dobro mogao napraviti za igranje ubojicu desktop čip (uz pretpostavku da bilo koje igre će raditi na njemu).

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar