utorak, 28. lipnja 2011.

Značajka: Pitajte Ars: Pomoć! Trebam VoIP uslugu za moje virtualni ured!

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

Godine 1998, pitaj Ars je rano značajka nedavno pokrenula Ars Technica. Sada, kao i tada, to je sve o vaša pitanja i naše zajednice odgovore. Svaki tjedan, mi ćemo kopati u našu pitanje torbu, osigurati vlastitu uzeti, a zatim mudrost naših čitatelja. Kako biste poslali svoju pitanje, pogledajte naše korisne savjete stranicu .

P: Nedavno sam zatvoriti moj stari posao u velikoj tvrtki i počeo raditi za pokretanje. Početak je 100 posto virtualnom (nemamo ured, i svi radovi od kuće), što je velik, jer volim raditi konferencijski pozivi u moje bokserice. No, downside je da mi nedostaje neki aspekti moj stariji, ne-virtualni posao. Naime, svi smo imali fiksne telefone uz izvrsnu kvalitetu zvuka, govornu poštu i proširenja, uobičajene značajke telefona da svatko očekuje u uredu posao.

Ali sada sam zapeo koristeći ili moj mobitel, koji se spušta pozive kada sam u mojoj kući, ili svoje osobno zemni kabel, koji sam vezati za vrijeme na kraju (to vozi moja žena matice). Nedavno sam počeo u potrazi poslovne VoIP usluge, i mislio sam možda Ars bi imati neki uvid tamo, jer ti dečki su virtualna tvrtka, kao dobro. Bilo misli?

Dobra vijest je da se doista može pronaći voip usluga koji vam daje sve mogućnosti koje ste koristili da sa starog ureda telefon-proširenje biranje, govorne pošte, katalog, itd. Loša vijest je da pronalaženje pristojan VoIP usluga za pokretanje ili poslovne je puno kao što je kupnja novog mobitela. Postoji mnogo mogućnosti za izabrati iz, i bezbroj dodataka i cijene planove, to može biti teško razlikovati ih.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar