petak, 3. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: Provjera sigurnosti Hosted stranice?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/e4fiQkEbApc/Ask-Slashdot-Verifying-Security-of-a-Hosted-Site:
edi_guy piše "Ja sam uzimajući gotovs za pokretanje male komercijalne web stranice koje će sadržavati informacije o klijentima u MySQL bazu podataka koja će biti pokrenuti od strane web-hosting usluga. Dok sam dobro iskustvo s SQL bazama podataka iz programskog stajališta, ja 'm ne stručnjak na njima osiguranju. S obzirom na sve publicitet oko break-ins i krađe podataka o naizgled dnevnoj bazi, čini pametan da pregledate ovaj sada nego kasnije. Koje su prijedloge o resursima koji će vam pomoći provjeriti da su oba sebe i moj hosting usluge su sljedeće najbolje prakse na osiguravanje baze podataka podlogom web stranicu? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar