nedjelja, 8. svibnja 2011.

Tjedan u gaming: Portal 2, super pljusak, PSN još uvijek dolje

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/DeLVweI7dH8/week-in-gaming-portal-2-super-soaker-psn-still-down.ars:

Naša najpopularnija priča je prošlog tjedna bio Petar Bright's pogledajte zašto Portalu 2 bio korak prema dolje iz originalne igre. Mnogi ljudi nisu slagali s njegovim mislima, nego razgovor u komentarima bio vrhunski. Svaka priča koja tjera ljude da misle i pisati duge odgovore je pobjeda u mojoj knjizi.

Druga najpopularnija priča je pregled vodeni pištolj. To je trenutke poput ovih koje sam stvarno ljubav moj posao. Iako Sony gužve mnogo popis deset najboljih, a da priča sigurno nije bio dobar za promet, mi smo spremni za to biti više, za PlayStation Network da se vrati gore i igrivosti nastaviti.

Let's pogledajte na najvećem priče iz prošlog tjedna, neka mi?

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar