nedjelja, 8. svibnja 2011.

Nelojalna i neuravnoteženi

Zanimljive vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Kopanje iz pod brdo stvari ovaj vikend, ja sam beznadno iza. Objava: Ja radim na salesforce.com, radi nevjerojatne stvari ne mogu reći ništa o tome.

Očigledno, tech tisak abuzz s polemika o Mike Arrington nastavlja uspjeh zapravo govori što on misli. Objava: Ja sam veliki obožavatelj Mikea sve ne, a osobito njegovu vještinu u ponovnom medija. Ja bi trebao biti posve pristran u tom pogledu, i te bi trebao popust sve što sam rekao u skladu s tim.

Osvrnuvši se u proteklih tjedan dana na TechCrunch, nekoliko tema pojavljuju. Prvo, tu je nevjerojatna količina ništa ne događa od strane Apple, Google, i da je tvrtka do sjeveru s Windows stvar. Apple očito kreće ka ide oblak veliki put. Objava: Volim sve što Apple ne, i zato sam potpuno pristran prema njegovim proizvodima, strategije, pa čak i posebnosti kao što su auto-zamjena "svoj" sa "je" čak i kada se to nikada ne znači "da je" oko 97 posto vremena.

Google očito je uzimajući gotovs to ne objaviti ništa o svojim društvenim medijima strategiju na svom Developer konferenciji ovaj tjedan. Objava: Volim Google i sve to, samo ne onoliko koliko Apple. Dakle, kad kažem Android Ja sam stvarno razmišljati IOS, a kad kažem svirati Ja sam stvarno značenje svirati. Dali smo moj brat Dan Apple TV za njegov rođendan, i uživaju njegovi pokušaji da se integriraju u svoju kutiju sve Android svih vremena okoliš. Posebno je zabavan je njegova pretpostavka o dostupnosti udaljene cca u android tržište.

Ovaj prošli tjedan bio prvi tjedan, gdje sam doslovno nikada nije uzeo moj laptop iz svoje torbe. Umjesto toga, živjela sam non-stop s ipad, koristeći WordPress app za uređivanje slovoslagač u zadnjih tjedan stup, slažu app da besmisleni trag u moje troškove zaostataka, i radi iznenađujuće rad na salesforce.com tijekom ostatka mog vrijeme buđenja. FaceTime i Skype me čuva u petlji s obitelji i prijateljima, i jučer sam iznajmljuje epizoda Grey's Anatomy moj otac u zakonu izbrisan dok omotavati trakom Jeopardy.

Riječ o iznajmljivanju: Volim iznajmljivanje pokazuje za 99 centi i da im nikad ne dirajte hard disk osim za kratko razdoblje u kojem caching Apple TV koristi svoju "prtljagu", na pozornicu pokazati na lokalnoj razini. Također sam ljubav kako Apple TV radi istu stvar kad sam koristiti svirati gurnuti snimljenih show iz moje ipad na velikom ekranu, čime se štedi baterija vremena na ipad jednom show je spremljeno. Kako sve više i više mojih medijske potrošnje protječe kroz ipad, svako malo baterije očuvanje čini povećanje razlika.

Nekako u posljednjih nekoliko mjeseci ipad života, moja godina averziju prema iznajmljivanje i sklonost za "posjedovanje" imaju obrnut. Ja se koristi za vrijednosti iluziju da je knjiga mina na kontrolu, gdje je digitalna verzija je ograničen i prolazan. Objava: Ja sam o da bi Beatle referencu. Volim Beatlese i tako se Apple. Ako sam tip Beatlesa na ipad ga autocorrects do Beatlesa, pokušajte upisivanjem Android i vidjeti što se događa.

Tako sam kupio ili dobio autobiografiju Johna Lennona Philip Norman prije nekoliko godina. Sam to pročitao u uklapa i počne, pa sve dok netko (možda me, možda i ne) prolije kavu na njega i zasićenih prve trećine jako dugo knjigu. Proveo sam sat vremena odvojio stranice te ih sušenje pojedinačno kako ne izgubiti previše od priče. Zatim ipad stigao, sam skinuti knjigu iz zapaliti app, i nikad ne dotaknu i papirnati opet. Moralni: imate ispisa inačicu u vam slomiti To što ga kupite. Vlasnik sam kavu umrljan zaglavi-zajedno stranicama gdje je Ivan Pavao sreo i odlučio da ga dovede u, iako je on bi u konačnici preuzeti i provesti tjedna na Maxwell's Silver Hammer. Čitao sam o tome na ipad.

Danas

Nema komentara:

Objavi komentar