ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Pitajte Slashdot: Kako da pratite svoj vlastiti korištenje propusne moći?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/L97AjpZk1Pk/Ask-Slashdot-How-To-Monitor-Your-Own-Bandwidth-Usage:
Vrtigo1 piše: "Uz mnogo ISP ili već koristite bandwith kape ili govorimo o njima, bio sam zadivljen kako su drugi Slashdot čitatelji su čuvanje kartice na koliko se podaci prenose preko svojih veza dom Interneta. Nijedan od potrošača routera sam koristio izgleda da čine ove informacije lako dostupna. Htio bih neki način da se vidi točno koliko podataka je poslana i primljena od strane WAN port okrenut moj ISP je modem tako da mogu usporediti brojeve sam se s brojevima su mi dati. ja ne žele platiti za njihove obnove modem firmware i drugih upravljanja mrežom prometa, pa bih volio vidjeti kako dva broja line up. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar