srijeda, 6. travnja 2011.

Prijenosnik Boss oplakuje suvišno multiplayer modovi

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPAoRsvEHdI/Gearbox-Boss-Bemoans-Superfluous-Multiplayer-Modes:
Govoreći s Edge magazin, Mjenjač Software predsjednik Randy Pitchford zapjeva tendenciju igre izdavača na snagu multiplayer modovi u igrama koje im ne trebaju. Citiram: ". Pitchford ukazuje na voli od Dead Space 2, kao dokaz da se odluke često su motivirana željom da se krpelj kutije na popisu opcija, nego za dobro sama igra 'Let's zaboraviti o tome što je stvarni obećanje igra je i da li je prikladna za narativni ili konkurentnu iskustvo, "kaže nam." Uzmi da je sa stola za minutu i samo razmišljati o pojmu bez značajku popisa: kampanja, co-op, kako mnogi igrači Koliko? oružje? Koliko dugo je kampanju? 'Kad kuhati ga dolje na to, vas odvesti sposobnost u donošenju dobrih odluka iz slike. A razlog zbog kojeg to rade je jer su primijetiti da je najveći blockbusteri ponuditi malo za svaki vrsta potrošača imate ljude koji žele co-op i konkurentan, i igrači koji žele uroniti u duboko fikcija, ali koncept je da se govori da to automatski;.. to ne može biti prisiljena To je problem "..

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar