subota, 2. travnja 2011.

Pitajte Slashdot: savjete o DIY Neutron širina?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:
Max Littlemore piše "Ja sam bio uzgoj goveda torij djecu Gremlins kod kuće koristite puno starih dimni detektori s pogledom prema generira svoje električne energije crvotočinu zračenja plutonija i uzimajući off grid. Jedino mi je zaustavljanje je pouzdan neutronski snop. Obzirom na to da sva oprema Im 'koristeći se ponovno namijenjeno kuhinjske opreme, brigu o sigurnosti znači da sam nerado neodlučan bujna prkosan za izgradnju reaktora urana za opskrbu neutrone do torij jedan tako sam stavljajući pitanje vani. učinite bilo Slashdotters znati od opasnog dobar siguran pravni način da bi snažan izvan neutron snop stvari koje sam mogao naći oko kuće? " Bilo bi korisno da su slike i dijagrami svoje osobne neutronske zrake generatori puške složencima pivo.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar