nedjelja, 17. travnja 2011.

Kako socijalna Tech Bubble je drugačiji

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nMS0M1RBpYY/How-the-Social-Tech-Bubble-Is-Different:
theodp piše "Tech mjehurića dogoditi, piše BW's Ashlee Vance, ali obično dobit od inovacije ostavio No, ovaj -. pokreće socijalna mreža - mogao ostaviti nas praznih ruku Math fijuk Jeff Hammerbacher pruža dobar case study Jednu godinu.. iz Harvard, 23-year-old Hammerbacher stigli na Facebook, dobio je uzvišen naslov istraživanja znanstvenika i pušten u rad analizira način na koji ljudi koriste socijalne umrežavanje službi. Tijekom sljedeće dvije godine, Hammerbacher okupio tim koji je izgradio novu razreda analitičkih tehnologija, koja prevedena uvid u međuljudski odnosi, sklonosti i želje na preciznost oglašavanja i veću prodaju. Ali nešto gnawed na njega. Hammerbacher pogledao oko Silicijskoj dolini u tvrtkama kao što je njegov vlastiti, Google i Twitter, i vidio njegov kolega gubit svoje talente. "umova moje generacije su razmišljanja o tome kako bi ljudi kliknu na oglase," kaže on. 'To je sranje. " Silicijske doline povjesničar Christophe Lecuyer slaže: ". Jasno je da nove industrije koja se nalazi oko oglašavanja na internetu i tih drugih usluga ne stvara da mnoge poslove gubitak proizvodnju i projektiranje know-how je doista zabrinjavajuće."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar