nedjelja, 17. travnja 2011.

HP planira lansirati Veer party za 2. svibnja, AT & T donosi tortu za webOS 3,0 devs

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/17/hp-planning-veer-launch-party-for-may-2nd-atandt-cuts-webos-3-0-d/:
Mi još uvijek nemamo čvrstih puštanje datum za HP-ov maleni Veer - mi smo bili rekli da je " dolazi oko kutu ", te će biti ovdje" uskoro "- ali ako smo bili nagađanje tipa, mi bismo reći da pinta veličine 2,2 webOS smartphone htijenje pogodak tržište na ili oko 2 svibanj. To je zato što PreCentral čitač stumbled preko ono što izgleda kao službeni poziv na "HP Veer Launch Party Event" u Los Angelesu na taj vrlo datum, a to je obično prilično teško za pokretanje slušalicu bez slušalica za pokretanje, ako znate što mi znači. Ipak, ovo izgleda kao business-to-poslovni događaj, tako da mi ne bi krug kalendar dosta još - ali ako ste već je dobio crveni marker da se, možda želite staviti X preko 12. svibnja umjesto. To je dan koji AT & T je hosting webOS 3,0 developer webcast - što bi moglo biti vrijedno prisustvovati i samo od sebe - ali je posebno značajan s obzirom da HP nije objavila prijevoznika za Veer ili SIM utor-pakiranje HP Popipati samo još.
[Hvala, Brian L.]

HP planira lansirati Veer party za 2. svibnja, AT & T donosi tortu za webOS 3,0 devs prvobitno pojavio na Engadget dana sub, 17. travanj 2011 17:07:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink PreCentral (1) , (2) | izvor Cvent , AT & T | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar