četvrtak, 24. ožujka 2011.

<em>Guild Wars 2</em> devs težio za vrh

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Rbp8nKkjIec/emGuild-Wars-2em-Devs-Aiming-For-the-Top:
Kao raznim MMOs su pušteni u proteklih nekoliko godina, njihovi programeri su oprezni o neizbježnom mjerenje protiv World of Warcraft, često govoreći da se "drugi najbolji" je više nego dovoljno dobar za njih. Ne tako za ArenaNet jer oni rade na Guild Wars 2, oni s ciljem pravo za vrh. A prema detaljni pregled sada gore na Eurogamer, njihov trud je otplata: "Dvije velike i riskantne odluke donesene u svom dizajnu: junking 'sveto trojstvo' karaktera klase uloga (zaštitna 'tenk', oštećenja-dealer i iscjelitelj) i radiš daleko sa potrazi stilu arhitekture za igru ​​sadržaj Ipak, u trenutku do trenutka igra, Guild Wars 2 izgleda i osjeća se odmah i uvjerljivo kao fantazija MMORPG -. samo primjetno svježe jedna To je pitanje toka. . Borilački je još uvijek hotkey-based, ali brže i glađe i modernije, koje uključuju više kretanja i pozicioniranje. izravnavanje krivulje je sada gotovo ravne linije, zamjena epski uspon uz stalni putovanje gdje sadržaju, a ne napredak, je kralj. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar