četvrtak, 24. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Kako / gdje da počnem Gledanje Dr. Who?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish piše "Ja sam veliki obožavatelj znanstvene fantastike, a posebno dobar TV znanstvene fantastike. Za neki razlog Dr. Tko je show sam gledala jako malo. Moje pitanje za Slashdot je, koliko najbolju strategiju za uživanje u ovoj klasičnoj show? Gledajući na Wikipediju na stranici dr. koji je, vidim ima 11 liječnika, pa je teško odabrati dobra polazna točka. Ako je to samo do mene, ja bih početi promatranje od samog početka. Ali ja znam da bi moja supruga ne gledati pokazuju da je od, iako ona je fan znanstvene fantastike sebe i uživali nekoliko sezona Torchwood Dakle, gdje mogu početi Ovdje je članak o ovoj temi;.? je tamo više za reći "?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar