nedjelja, 20. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Online znanosti za 8. razreda?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/JEGq0G1-uiE/Ask-Slashdot-Online-Science-For-8th-Grade-Students:
Peterus7 piše "Ja sam student nastavnik u 8. razredu znanosti učionici, te su primijetili da su studenti vrlo su motivirani za nešto online. Nakon što je shvatio da, bio sam u potrazi za načinima da se uključi Internet resursa u moje učenje, i pokušava naći cool projekte građanin znanosti, aktivnosti i simulacije koje bi bilo prikladno za osnovnu školu znanost klase, kao što su galaxyzoo i fold.it. Dakle, ja tražim slashdot za više sredstava koja bi mogla pomoći dovesti znanost na njihove živote. Hvala! "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar