srijeda, 30. ožujka 2011.

Novine Plagiarizes Blog, ismijavanje pravi autor

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Dsy9V8IS3FI/Newspaper-Plagiarizes-Blog-Taunts-Real-Author:
iandennismiller piše "Ja sam bio na održavanju oko na ovu marketinšku kampanju pod nazivom Petite Lap žirafa -. to je DirecTV oglase s ruskim momak i maleni žirafa bila sam prilično brzo raskrinkati postojanje žirafe, tako da puno ljudi su posjetili moj blog kao rezultat. Danas, primijetio sam novine New York-prostor koji je predstavljao moja istraživanja kao svoje, pa sam ih pitao da link na moj blog (tj. osigurati imenovanje). Što se događa završio savršeno ilustrira da je novine jednostavno ne razumijem kako internet radi ... "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar