utorak, 22. veljače 2011.

Zašto mi je stalo tablete: ipad nudi ogromne mogućnosti za natjecanje

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/kUrNkLzsbkk/why-tablets-have-found-a-permanent-place-in-my-home.ars:

Ipad je bio jedan od najzanimljivijih računala sam kupio za osobnu upotrebu, kao što je bio više znatiželje na lansiranje nego nešto što sam pravi za korištenje prije nego što sam utvrđenim novac. To svibanj zvuk luda, ali moja karijera ovisi o digitalno izdavaštvo, pa sam htjela vidjeti iz prve ruke kako će to igrati na tableta, i mogućnosti za igre na touchscreen uređaju su uzbudljivo.

To je brzo otišao iz proizvod koji je razgovor komad na nešto što prikupljaju prašinu u mojoj zbirci opreme za hardver cijelu obitelj koristi na dnevnoj bazi. Evo razloga ja ne mogu čekati da vidite više tvrtki dobiti u poslovanju tableta.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar