utorak, 22. veljače 2011.

Prvi Alpha od Qt za Android Otpušten

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KDj2Cmcg7EE/First-Alpha-of-Qt-For-Android-Released:
Anonimni čitatelj piše: "U svjetlu Nokia's najava da će biti veselo bacajući svoje postojeće developer zajednici pod autobus po ne nudi Qt za Windows Phone, projekt za provedbu Qt na Android je najavio svoj početni alpha release. Necessitas projekt voditi Bogdan Vatra piše, "imao sam san da će jednog dana, ja ću biti u mogućnosti za implementaciju postojećih Qt softvera na bilo koji Android platformi. imao sam san da jednog dana, sve Qt aplikacije će koristiti sustav širok zajedničku Qt biblioteke. imao sam san da jednog dana, sve Qt aplikacija jednom sastavio i raspoređeni na jedan Android platformi, koje će se izvoditi na bilo koji drugi noviji Android platformu i da će trajati godinama bez recompilation. imao sam san da će jednog dana, ja ću biti u mogućnosti za stvaranje, upravljanje , kompilirati debug i implementaciju aplikacije koristeći Qt prvi IDE klase građana. Sada, oni snovi postaju stvarnost. ' Necessitas Wiki nudi neke dokumentacije na Qt za Android. Demo video od Qt za Android u akciji je također dostupna. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar