utorak, 15. veljače 2011.

Sljedeća verzija Android će kombinirati Gingerbread i Saće, dolazimo na šest mjeseci ciklus

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/15/next-version-of-android-will-combine-gingerbread-and-honeycomb/:
Eric Schmidt nije dao tona detalja o budućnosti Android tijekom njegova MWC 2011 keynote , ali on je kap jedna zanimljiva poslastica: sljedeća verzija Android će "započeti uz sam, biti nazvana po desert" i kombinirati Gingerbread za telefone i Saće za tablete u kohezivan cjelini. Mi ćemo samo izaći na ud i reći da on govori o Ice Cream , te da ćemo vidjeti da Fragmenti UI izgraditi koristiti za premošćivanje telefon / tableta veličinu prikaza jaz. Nažalost, Eric nije rekao ništa o vremenu - samo da obnove su se događa na "šest mjeseci ciklus." S obzirom da Saće još uvijek nije službeno lansirati na sve uređaje, mi bismo reći da nije tako dugo čekati - ali, naravno, mi također ste umire da zna više što je prije moguće. Mi ćemo pustiti te znati ako mi čuti ništa dobro.

Sljedeća verzija Android će kombinirati Gingerbread i Saće, dolazimo na šest mjeseci ciklus prvobitno pojavio na Engadget dana uto, 15. veljača 2011 00:41:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar