srijeda, 2. veljače 2011.

Keepon robot uskoro na raspolaganju masa u obliku igračaka 40 dolara Moj Keepon

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/02/keepon-robot-soon-available-to-the-masses-in-toy-form-as-the-40/:
Keepon robot sada je dostupna na mase u obliku igračaka 40 dolara Moj Keepon
Mi smo bili vlasništvo spržen aferu s Keepon robota od 2007, njegove jednostavne žuta oblik i uvijek spokojan pridržavanje pobijediti hvatanje našim srcima. Ali, nažalost, to je neuzvraćene ljubavi, kao mali čovjek tek je bio na raspolaganju za istraživanje institucija (i, naizgled, rock bendova ) u suza-inducing cijeni od 30.000 dolara. Sada postoji verzija možemo konačno donijeti kući majci, 40 dolara Moj Keepon. To se pod nazivom "igračku", pa smo naše sumnje da se može poprsje istu vrstu poteza njegova prethodnika Pro stavlja prema dolje (ugrađeni nakon pauze), ali svakako idući u biti prvi u redu kako bi saznali kada su hit trgovinama. Ne, ne znamo kad je to samo još, ali mi smo rekli sve će se objaviti 14. veljače. Da, Valentinovo.

Nastaviti čitanje Keepon robot uskoro na raspolaganju masa u obliku igračaka 40 dolara Moj Keepon

Keepon robot uskoro na raspolaganju masa u obliku igračaka 40 dolara Moj Keepon prvobitno pojavio na Engadget o srijeda, 2. veljače 2011 09:29:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink BotJunkie | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar