subota, 12. veljače 2011.

Kako veliki filmski studio Manipulirati YouTube korisnika

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZzJI3HRjDXU/How-Major-Film-Studios-Manipulate-YouTube-Users:
Anonimni čitatelj piše: "godinu dana prije velike filmske kompanije su ponudio priliku za YouTube 'blok, ostvaruju ili pjesmu' ustupio materijal zaštićen autorskim pravima, studijima kao što su Disney već su pogon za odnose s javnošću tvrtke stvoriti lažno YouTube korisnika - zajedno sa autentično 'trendy 'polu-pismen korisnički profili, na računima koji su se postaviti od strane mladih i "naoštren" tinejdžerima. Ti promašaj "korisnici" su u mogućnosti to pošta high-definition video iz autorskim pravima filmovi ne budu kažnjeni ili spriječen od strane YouTubea algoritmi sadržaja ID , i njihovih postova, namjerno prepun piratstvo se odnose na pojmove za pretraživanje i tempiran (čak i na dan, u jednom slučaju) da se podudara s pripadajućim DVD i Blu-ray izdanja, ponekad prikupljati milijun i pol ili više pogodaka, dok one od pravi YouTube uploaders pada na site's firewall Sadržaj ID. Ovaj članak gleda kako veliki studiji su reagirali na YouTube u posljednje četiri godine, a također ispituje in-dubina tri takva primjera prividne 'astroturfing' koji uključuju kazališne ili disk ispuštanja Toy Story 2, Speed Racer i Spider-Man 3 ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar