nedjelja, 2. siječnja 2011.

Zašto Objavljeni istraživački nalaz Često False

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjEWNY_GMjg/story01.htm:
Hugh Pickens piše "Jona Lehrer ima zanimljiv članak u New Yorkeru izvještavanje da sve vrste dobro uspostavljena, višestruko potvrđena nalazima u znanosti počeo gledati sve nesigurnija jer oni ne mogu replicirati. Taj je fenomen još uvijek nema službeni naziv , ali to se događa kroz širok spektar područja, od psihologije do ekologije i na području medicine, fenomen izgleda vrlo raširena, utječe ne samo anti-psihotişari ali i terapije u rasponu od srčanog stenta u vitamin E i antidepresiva. "Jedan od moji mentori su mi rekli da je moj pravi pogreška bio težak to odgovor moje djelo ", kaže istraživač Jonathon schooler." Rekao mi je da radiš samo sam se za postavljanje razočaranje. " Za mnoge znanstvenike, učinak je posebno zabrinjavajuće zbog onoga što on izlaže o znanstvenog procesa. 'Ako je odgovor je ono što dijeli strogost znanosti iz squishiness pseudoznanosti, gdje smo stavili sve ove rigorozno potvrdio nalaza koji se više ne može dokazati ? ' piše Lehrer. "Koje rezultate treba vjerujemo?" Francis Bacon, ranom modernom filozof i pionir znanstvene metode, jednom je izjavio da su eksperimenti bitne, jer su nam dopustili da "stavi prirode na pitanje ', ali sada izgleda da priroda često daje nam različite odgovore. Prema Ivanu Ioannidis , autor Zašto većina izdanja nalazi istraživanja su lažne, glavni problem je u tome što previše istraživači sudjeluju u onome što on naziva 'značaj jurnjava, "ili pronalaženje načina da se interpretirati podatke tako da prolazi statističkog testa značajnosti-devedeset pet -postotni granica izumio Ronalda Fishera. 'znanstvenici su toliko željan da prođe ovaj čaroban test da počnu igrati oko s brojevima, pokušavajući naći nešto što izgleda kao dostojan, "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar