nedjelja, 2. siječnja 2011.

Kineski intelektualnog vlasništva Stjecanje taktika izložen

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3oPKPCn2a0U/story01.htm:
hackingbear piše: "U intervjuu objavljenom u Sina.com.cn, kineski željeznički inženjeri dao detaljan prikaz povijesti, motivacija, te tehnologije koje stoje iza kineskog high-speed rail sustava. Još zanimljivije, oni napadno otkrio strategije i taktike koristiti u stjecanje high-speed rail tehnologije iz stranih tvrtki (Google prijevod kineski original) Na početku, Kina razvio vlastitu high-speed rail sustav poznat kao kineski Star, koji je postigao brzinu od 320 km test / h;. no sustav je ne smatraju se pouzdanim i stabilnim dovoljno za rad. Tako Kina odlučili za uvoz tehnologije. vođe upute, 'Cilj projekta je potaknuti naše gospodarstvo, a ne njihova. " Ključna strategija zaposlenih podijeli-i-pobijedi: dijeljenjem gore tehnologija sustava i uvozi više različitih tehnologija u različitim tvrtkama, osigurava niti jednoj zemlji ili tvrtka ima potpunu kontrolu "Ono što mi radimo je da deviznom tržištu za tehnologije.. pregovora je bio na čelu Ministarstva željeznice [protiv industrije saveze zemalja izvoznica]. Ova jedinstvena izvršna vlast dala Kini veliku prednost u pregovorima ", kazao je Wu Junrong: 'Ako mi ne daju, oni nemaju izbora. Oni svi žele komad naš veliki high speed rail projekt. ' Na primjer, [kineski vlak lokomotiva] CRH2 se temelji na japanskom tech, CRH3 na njemački tech, i CRH5 na francuskom tech, sve PMS-om za kineski željeznički standardima. Druga strategija je kupi-to-graditi. Prva tri vlakovi su uvezene u cijela, druga trojica su okupljeni s uvezenim dijelovima, a sve naknadne vlakova sadrže sve više i više kineskih napravio dijelova ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar