nedjelja, 2. siječnja 2011.

Super Mario Bros 3 Razina Dizajn Lekcije

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7Q-EL12Bx7k/story01.htm:
Anonimni čitatelj piše ovaj izvadak iz značajnih bitova o tome kako je rano razini dizajna u Super Mario Bros 3 postupno uvodi igrača u igri bez potrebe nešto kao napadan i nametljiv kao tutorial: "Super Mario Bros 3 sadrži mnoge očite dizajn lekcija koje su također prisutne u ostalim igrama, npr., postupna raslojavanje složenosti koja omogućuje igračima da majstor određene mehaničar. Ono što me iznenadilo tijekom moje playthrough, ipak, bio je kako su neki od tih lekcija u potpunosti su obavezna. igri nema prisiljeni rukom drži, a ona se ne boji igrača jednostavno to istraživati na vlastitu tempom (čak i ako to znači da zaobilazi komade iskustva). "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar