subota, 29. siječnja 2011.

Callaway Upro mx nudi zaslon osjetljiv na dodir GPS za golfers, mi dugo za Caddyshack izdanje (video)

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/29/callaway-upro-mx-offers-touchscreen-gps-to-golfers-we-long-for/:
Ljudi na pravedan najavljen Callaway Upro mx, udarac na uređaj, tako su skromno naziva " iPhone golf GPS tehnologije . " PNDs za golfers nisu baš rijetki, ali novi Upro tvrdi da se samo jedna od tehnika pakiranja "hi razlučivosti stvarni zračnu fotografiju" od 25.000 različitih tečajeva. Ona također ima multi-zaslon osjetljiv na dodir gesta i optičkih prst plovidbe, kao i pobio načina gledanja: Virtualni Zelena nudi točno stavljajući udaljenosti, Smart Pregled prikazuje najbolje kut za svaki metak, i ProMode značajke video flyovers. Tko zna, ako bi zemljište Bill Murray u tie-mi smo zapravo mogli biti mami da se pokupiti i klub ... Oh, koji su mi kidding? Upro mx hitova trgovinama svibnja na 199 dolara, a možete provjeriti video uređaja u akciji nakon skoka - to jest, ako ljuljačka na taj način.

Nastaviti čitanje Callaway Upro mx nudi zaslon osjetljiv na dodir GPS za golfers, mi dugo za Caddyshack izdanje (video)

Callaway Upro mx nudi zaslon osjetljiv na dodir GPS za golfers, mi dugo za Caddyshack izdanje (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 29 siječanj 2011 04:24:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Callaway | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar