ponedjeljak, 10. listopada 2011.

Odrastanje Geek: Ben Heck

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/10/10/growing-up-geek-ben-heck/:
Dobrodošli na odrastanja Geek , u tijeku značajka gdje smo se osvrnuti na našu mladost i reći priče o odrastanju biti štreberi koji smo. Danas imamo Hacker Extraordinaire (i domaćin svoj ​​show ), Benjamin J. Heckendorn !

Kao dijete odrasta u Richland Centru, WI, ponekad morala biti extra kreativna u pronalaženju stvari koje treba zauzeti moje vrijeme, i moje kreativnosti prirodno gravitiraju prema svemu tehnologije. Lemljenje, podizač setovi i dekonstrukcije su igračke epicentar mog mladog života. Uzimanje stvari osim saznati kako su radili bila je u suštini obred prolaz za mene da postane muškarac geeky sam danas.

Ja je dobio moj prvi okus programa u osnovnoj školi o zbirci od čak-tada stari Apple II, ali sam stvarno dobio u njega veliko kada je, u dobi od 11, ja je dobio moj prvi računalo - Atari 800. Dok je još drevni za vrijeme, ja sam puno programa na njoj i naučili puno osnove koje su korisne za ovaj dan.

Nastaviti čitanje Odrastanje Geek: Ben Heck

Odrastanje Geek: Ben Heck prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 10 listopad 2011 13:00:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar